Cíle kurzu

Kurz vás provede klíčovými oblastmi personalistiky. Jeho součástí jsou online přednášky zaměřené na pracovní právo, nábor a řízení zaměstnanců, jejich vzdělávání, hodnocení i motivaci. Dále se věnuje tématům – profesní rozvoj, kariérní plánování, komunikace, psychologie a personální marketing. Po absolvování kurzu máte možnost složit zkoušku profesní kvalifikace s garancí MPSV a získat tak Osvědčení o získání profesní kvalifikace Personalista/personalistka.

Komu je kurz určen

  • Všem, kteří se chtějí naučit personalistiku a chtějí studovat online.

Nepřehlédněte

Co se naučíte

  • Personální činnosti a personální management: Seznámíte se s postupy pro získávání nových pracovníků, obsazování pracovních míst, řízení a plánování kariéry. Naučíte se pravidla motivace, hodnocení a řízení pracovníků.
  • Pracovní právo: Získáte orientaci v zákoníku práce a dalších zákonech z oblasti pracovního práva.
  • Základy obchodního práva: Seznámíte se se základními pravidly pro uzavírání obchodních smluv.
  • Odměňování a mzdy: Budete se věnovat procesu odměňování pracovníků, sociálnímu a zdravotnímu pojištění, mzdovému systému, výpočtu mzdy a benefitům.
  • Personální marketing: Objasníte si, co je to firemní kultura a jak nás ovlivňuje. Budete se věnovat sociálním sítím, pravidlům osobního marketingu a HR marketingu.
  • Komunikace: Připravíte se na komunikaci v týmu, řešení konfliktů a prezentaci.
  • Ekonomie: Naučíte s základy ekonomie.
  • Personální písemnosti: Budete vědět, jak zpracovávat personální písemnosti.
  • Řízení projektů: Naučíte se plánovat, organizovat a efektivně řídit projekty od začátku až do konce.
  • Naučíte se novou a zajímavou profesi.

Obsah kurzu

Online kurz se skládá z těchto odborných celků

  1. Personální činnosti: Personální práce. Role personalisty. Popisy pracovních míst. Osobní spisy zaměstnanců. Vzdělávání a osobní rozvoj zaměstnanců. Řízení pracovního výkonu. Hodnocení pracovního výkonu.
  2. Personální management: Získávání a výběr nových zaměstnanců. Obsazování pracovních míst. Řízení a plánování kariéry. Motivace. Motivační systém organizace. Propouštění zaměstnanců z organizace. Trendy v personálním řízení.
  3. Právo: Zákoník práce. Pracovněprávní vztahy. Vznik pracovního poměru. Ukončení pracovního poměru. Pracovní doba. BOZP. Lékařské prohlídky. Ochrana osobních údajů.  Listina základních práv a svobod.  Antidiskriminační zákon. Základy obchodního práva. Uzavírání smluv.
  4. Odměňování a mzdy: Odměňování zaměstnanců. Mzdový systém organizace. Sociální a zdravotní pojištění. Benefity. Výpočet mzdy.
  5. Personální marketing: Základy personálního marketingu. Marketingový mix. Komunikační mix. Personální výzkum. Značka zaměstnavatele. Sociální sítě. Firemní kultura.
  6. Komunikace: Řešení konfliktů. Argumentace a vyjednávání. Asertivita.
  7. Písemná komunikace: Tvorba písemností dle ČSN 01 6910. Pravidla pro psaní textů. Datové schránky. Archivace a skartace.
  8. Práce s počítačem: MS Word. MS Excel. MS PowerPoint.
  9. Ekonomie: Základy ekonomiky. Podniková ekonomika. Finanční řízení podniku.
  10. Řízení projektů: Metodami projektového řízení, od stanovení cílů až po řízení rizik a úspěšné dokončení projektu.

Jak online kurz vypadá

Kurz obsahuje:

  • 62 videí
  • studijní materiály
  • testy a procvičování

Podívejte se na ukázku videa, studijních materiálůtestů.

Vše probíhá jednoduše

  • Dostanete přístup do online studijního systému, který bude platit 3 měsíce (po domluvě i déle).
  • Jsou zde pro Vás připravené studijní materiály +  interaktivní testy + videa.
  • Ovládání studijního systému přes internet a je snadné.

Čas výuky

  • Kurz si můžete objednat kdykoliv.
  • Sami si určíte, kdy a odkud chcete studovat.
  • Sami si určíte tempo studia.

Vstupní podmínky

  • Žádné vstupní znalosti personalistiky.

Získáte

  • Osvědčení o absolvování kurzu.

Zkouška profesní kvalifikace

Přehled videí

  • ÚVOD
    1.  Práce personalisty
  • MODUL 1 – Personální činnosti
    2.  Personální činnosti
    3.  Vzdělávání zaměstnanců
    4.  Hodnotící pohovory – 1. díl
    5.  Vzdělávací pohovory – 2. díl
  • MODUL 2 – Personální management
    6.  Získávání zaměstnanců
    7.  Assesment Centre – 1. díl
    8.  Assesment Centre – 2. díl
    9.  Firemní kultura
    10.  Motivace zaměstnanců
    11.  Psychologie
    12.  Management – 1. díl
    13.  Management – 2. díl
  • MODUL 3 – Pracovní a obchodní právo
    14.  Základní právní předpisy
    15.  Pracovní poměr
    16.  Zkušební doba
    17.  Ukončení pracovního poměru
    18.  Ukončení pracovního poměru dohodou
    19.  Ukončení pracovního poměru výpovědí (ze strany zaměstnavatele)
    20.  Ukončení pracovního poměru – okamžité zrušení
    21.  Hromadné propouštění
    22.  Spory o neplatnost ukončení pracovního poměru
    23.  Práce na dálku
    24.  Dovolená
    25.  Dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr
    26.  Informační povinnost
    27.  BOZP
    28.  Překážky v práci
    29.  Změny pracovního poměru
    30.  Doručování do vlastních rukou a elektronické uzavírání smluv
    31.  GDPR
    32.  Ochrana oznamovatelů
  • MODUL 4 – Odměňování zaměstnanců
    33.  Odměňování – 1. díl
    34.  Odměňování – 2. díl
    35.  Mzdový systém
    36.  Mzdový systém v organizaci
    37.  Mzda – její složky a formy
    38.  Zaměstnanecké benefity
    39.  Výpočet mzdy – 1. díl
    40.  Výpočet mzdy – 2. díl – Čistá mzda
  • MODUL 5 – Personální marketing
    41.  HR marketing
    42.  Personální marketing
    43.  Sociální sítě – LinkedIn
    44.  Sociální sítě – Výhody
    45.  Sociální sítě – Kritické body
    46.  Firemní kultura
    47.  Firemní kultura – Značka a jak ji vnímají zaměstnanci
  • MODUL 6 – Komunikace
    48.  Komunikace
  • MODUL 7 – Písemná komunikace
    49.  Písemná komunikace – Druhy písemností
    50.  Písemná komunikace – Evidence písemností
    51.  Písemná komunikace – Archivace
  • MODUL 8 – Práce s počítačem
    52.  MS Word
    53.  MS Excel
    54.  MS PowerPoint
  • MODUL 9 – Ekonomie
    55.  Ekonomie
  • MODUL 10 – Řízení projektů
    56.  Řízení projektů
Poulová Pavlína

Pavlína Poulová, DiS.

„Naprostá spokojenost. Obsáhlé ale super! E-learnig také super! Je skvělé, že jsem se mohla vracet k přednáškám. Těším se, až poznatky uplatním v praxi. Doporučuji, už jsem se zmínila přátelům! “

Jana Fraňková

Jana Fraňková

„Obsah kurzu  je vyčerpávající. Je super, že výklad lektorů je nahraný, tudíž si jej člověk může zopakovat. Kurz doporučuji personalistům, manažerům, administrátorům. “

Alena Hrudková

Alena Hrudková

„Velmi přínosný kurz. Jsem spokojená. “

Andrea Churanová

Andrea Churanová

„Jsem maximálně spokojená ve všech ohledech. Všem moc děkuji! “

Karolína Stejskalová

Karolína Stejskalová

„Líbilo se mi, že obsah kurz je zaměřený na praxi. “

Online kurz

Naše online kurzy Vám umožní naučit se nový obor prostřednictvím videí + studijních materiálů + testů a procvičování.

Jak probíhají online kurzy aneb naše desatero!

Naše online kurzy jsme sestavili tak, aby byly maximálně efektivní, flexibilní a srozumitelné. Držíme se deseti zásad, které Vám zajistí příjemný zážitek ze studia:

  1. Studium odkudkoli – K výuce se můžete připojit kdykoliv a odkudkoliv, stačí Vám jen internet.
  2. Vše je jednoduché – Ovládání studijního systému je snadné a intuitivní. Po přihlášení do studijního systému uvidíte jednotlivé lekce kurzu a k nim příslušná videa a další studijní materiály.
  3. Flexibilní tempo – Učíte se vlastním tempem podle svého časového harmonogramu.
  4. Srozumitelné materiály – Přehledné studijní materiály a videa usnadní Vaše studium.
  5. Interaktivní obsah – Testy, cvičení vám pomohou ověřit si získané znalosti.
  6. Odborní lektoři – Celý kurz připravili zkušení odborníci, kteří vám poskytnou cenné rady z praxe.
  7. Praktická orientace – Zaměřujeme se na reálné situace a jejich řešení v praxi.
  8. Osvědčení o absolvování – Po dokončení kurzu Vám na požádání zašleme závěrečný test. Vy jej vyplníte a získáte Osvědčení o absolvování kurzu.
  9. Aktualizované informace – Obsah kurzů pravidelně doplňujeme a aktualizujeme podle nejnovějších trendů a legislativy.
  10. Pro kurzy Personalista, Administrativní pracovník a Marketing, reklama a komunikace platí možnost složení zkoušky profesní kvalifikace. Chcete-li ji absolvovat, napište si o termín. Po jejím složení získáte Osvědčení o profesní kvalifikaci s autorizací MPSV.

Vstupní podmínky

  • Nemusíte mít žádné vstupní znalosti.
  • Potřebujete pouze počítač s připojením k internetu.

Zajímají Vás další informace?

Kurzy připravujeme s nadšením a chutí předat Vám to nejlepší z každého oboru 🙂